رفتن به محتوای اصلی

طراحی سایت در رشت،انزلی،لاهیجان،گیلان،ساری،مازندران توسط تیم حرفه ای خزر وب

09115595959

مزایای طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا (CMS) ابزاری فوق‌العاده‌ برای طراحی سایت به شیوه‌ای پویا و دینامیکی است. با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای رایگان همچون وردپرس و جوملا برای طراحی وب سایت، به فهرست این ویژگی‌ها و مزایا باز هم افزوده خواهد شد.

در مطلب سیستم مدیریت محتوا چیست و چگونه طراحی سایت را متحول کرده است، به طور مفصل به کاربرد و مفهوم CMS و دلیل روی آوردن دنیای تکنولوژی به طراحی وب سایت به کمک آن اشاره کردیم. در این مطلب قصد داریم با مفهوم سیستم مدیریت محتوای رایگان آشنا شده و مزیت استفاده از آن‌ها برای طراحی وب سایت را بیان کنیم. برخلاف تصور، یک سیستم مدیریت محتوای رایگان به خاطر قرار داشتن در دست همه، ضعیف و بی‌کاربرد نیست و این دقیقا نقطه قوت آن به شمار می‌رود.

سیستم مدیریت محتوا به ما اجازه می‌دهد وب سایت‌های دینامیکی و پویا داشته باشیم، به این معنی که همانند قبل، دیگر نیازی به طراحی و مدیریت هر صفحه وب سایت به صورت جداگانه نیست و همه کارها به صورت متمرکز، تحت نظارت CMS صورت می‌گیرد. در یک دسته‌بندی کلی می‌توان سیستم‌های مدیریت محتوا را به دو قسمت اختصاصی و عمومی (متن باز) تقسیم کرد.

تفاوت سیستم مدیریت محتوای رایگان و اختصاصی

امروز شرکت‌های برنامه‌نویسی، دیگر برای مشتریان خود وب سایت‌های استاتیک ایجاد نمی‌کنند، بلکه به پیاد‌ه‌سازی پروژه تحت یک CMS می‌پردازند. وقتی شرکتی بر اساس نیازهای شما، به صورت اختصاصی اقدام به برنامه‌نویسی و طراحی یک سیستم مدیریت محتوا می‌کند، این بستر تنها در اختیار شما و یا مجموعه خاصی از مشتریان آن شرکت خواهد بود. به عبارت دیگر، این اپلیکیشن طراحی سایت، در اختیار عموم کاربران قرار ندارد.

بستن جستجو

سبد خرید

برگشت به بالا